Δραπέτευσε κρατούμενος από τον «Ευαγγελισμό»: Νοσηλευόταν με Covid-19
Ένας κρατούμενος κατόρθωσε να δραπετεύσει το απόγευμα της Τετάρτης από το νοσοκομείο «Ευαγγελισμός» όπου νοσηλευόταν με κορωνοϊό.
Σύμφωνα με πληροφορίες, είχε μεταφερθεί στο νοσοκομείο από το τμήμα της Ακρόπολης.
Ο κρατούμενος νοσηλευόταν σε μονάδα Covid, γιατί είχε βρεθεί θετικός στον κορωνοϊό και ύπο άγνωστες συνθήκες κατάφερε να εξαφανιστεί.
Η Αστυνομία διεξάγει έρευνες για τον εντοπισμό και τη σύλληψή του.
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: «Σβήνουν» οι ελπίδες για τους αγνοούμενους - Ανεβαίνει ο τραγικός απολογισμός των νεκρών
23:30
CULTURE
Στη Μύκονο για διακοπές η Beth Hart πριν τη συναυλία στον Λυκαβηττό
23:20
ΕΛΛΑΔΑ
Επτά συλλήψεις τις τελευταίες ώρες για την εκδήλωση πυρκαγιών
23:11
ΚΟΣΜΟΣ
Στάχτη 28.000 στρέμματα στο Κολοράντο - Νεκροί στη «μάχη» με τις φωτιές τρεις πυροσβέστες
23:01
ΚΟΣΜΟΣ