Με τη σημαία της Ουκρανίας φωταγωγήθηκε το Σάββατο η Βουλή των Ελλήνων
Ανανεώθηκε:
Με τη σημαία της Ουκρανίας φωταγωγείται απόψε η πρόσοψη του Μεγάρου της Βουλής των Ελλήνων, πάνω από το Μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη έως τα μεσάνυχτα.
Με τη συμβολική αυτή πρωτοβουλία εκφράζεται τόσο η καταδίκη της ρωσικής στρατιωτικής εισβολής σε μια ανεξάρτητη και κυρίαρχη χώρα, μέλος του ΟΗΕ, όσο και η αμέριστη συμπαράστασή μας στον δεινά δοκιμαζόμενο ουκρανικό λαό.
PHOTO 1 / 5
Photo 1/5
Πηγή: INTIME
Photo 2/5
Πηγή: INTIME
Photo 3/5
Πηγή: INTIME
Photo 4/5
Πηγή: INTIME
Photo 5/5
Πηγή: INTIME
LIVEBLOG - Ολομέτωπη ρωσική επίθεση στην Ουκρανία: Κάμπτονται οι αντιδράσεις της Γερμανίας
ΕΛΛΑΔΑ
Θυελλώδη μελτέμια σε Αιγαίο, Αττική και ηπειρωτικά - Οι περιοχές με τους πιο ισχυρούς ανέμους
21:23
ΕΛΛΑΔΑ
Δύο συλλήψεις για τον θάνατο 43χρονης σε σκοπευτήριο στην Κρήτη - Τι ερευνούν οι Αρχές
21:16
ΚΟΣΜΟΣ
Παραιτείται ο πρόεδρος της Σερβίας, Αλεξάνταρ Βούτσιτς - Ανακοίνωσε πρόωρες εκλογές
21:13
ΕΛΛΑΔΑ
Πέντε συλλήψεις για τις πυρκαγιές σε Φθιώτιδα, Σέρρες, Ανατολική Αττική και Ρόδο
21:03
ΚΟΣΜΟΣ