Τηλεφώνημα για βόμβα στο Μετρό - Εκκενώθηκε ο σταθμός «Μοναστηράκι»
Συναγερμός έχει στην ΕΛ.ΑΣ. μετά από τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας στον σταθμό του Μετρό «Μοναστηράκι».
Ειδικότερα, ο σταθμός «Μοναστηράκι» των Γραμμών 1 και 3 του Μετρό εκκενώθηκε προληπτικά, καθ' υπόδειξη των αστυνομικών αρχών.
Οι συρμοί διέρχονται από τον σταθμό, χωρίς να πραγματοποιούν στάση.
Σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ, άγνωστος τηλεφώνησε σε ιστοσελίδα και είπε ότι έχει τοποθετηθεί βόμβα που θα εκραγεί στις 17:48.
Περισσότερα σε λίγο.
CULTURE
Πέθανε ο Ντέιβιντ Κλέιτον-Τόμας: Η θρυλική φωνή των Blood, Sweat & Tears σίγησε στα 84 του χρόνια
08:41
ΕΛΛΑΔΑ
Κίνηση: Μποτιλιάρισμα σε Κηφισό και κέντρο - Χαμηλές ταχύτητες σε Πειραιά και Αττική Οδό
08:38
ΕΛΛΑΔΑ
Βάσεις 2026: Έρχεται άνοδος σε Ιατρικές και Πολυτεχνεία, πτώση στις Νομικές
08:36
ΚΟΣΜΟΣ
Λέκκας για Βενεζουέλα: «Ακόμη και 100.000 νεκροί - Πιθανός ισχυρός μετασεισμός την επόμενη εβδομάδα»
08:33
ΕΛΛΑΔΑ