Κομοτηνή: Ομαδική δηλητηρίαση με σαλμονέλα - 200 άτομα στο νοσοκομείο
Τροφική δηλητηρίαση υπέστησαν τουλάχιστον 200 άτομα, ανάμεσά τους και πολλά παιδιά στην περιοχή Αρριανά Ροδόπης το βράδυ της Κυριακής 31 Ιουλίου.
Αρχικά οι ασθενείς μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο της Κομοτηνής και στη συνέχεια στο νοσοκομείο της Ξάνθης.
Οι ασθενείς παρουσιάζουν συμπτώματα διάρροιας και εμετού.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες του inkomotini.news, τα άτομα είχαν παρακαθίσει σε δείπνο με αφορμή ομαδική περιτομή παιδιών μουσουλμάνων, νεαρής ηλικίας, στο οποίο σερβιρίστηκε φαγητό με κοτόπουλο.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Αμαλιάδα: Κοριτσάκι 2,5 ετών ήπιε νέφτι - Νοσηλεύεται εκτός κινδύνου
ΕΛΛΑΔΑ
Αμαλιάδα: 67χρονη πέρασε τις ταμπλέτες απορρυπαντικού για γλυκό - Κατέληξε στο νοσοκομείο
CULTURE
Ο Σπύρος Παπαδόπουλος στο Επί Σκηνής: Οι άνθρωποι σήμερα φοβούνται να εκτεθούν συναισθηματικά
08:30
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Όμιλος AKTOR: Πώς οι νέες κινήσεις οδηγούν σε τριπλασιασμό του EBITDA
08:24
ΧΡΗΜΑ
Στουρνάρας: «Αναγκαία η ρύθμιση για τον Νόμο Κατσέλη» - Τι και πόσο κερδίζει ο δανειολήπτης
08:22
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Πολεμώντας τη φωτιά με... φωτιά: Τα νέα όπλα των πυροσβεστών και οι ακούραστοι φύλακες του δάσους
08:15
ΚΟΣΜΟΣ