Απόπειρα ληστείας με ομηρεία στη Θεσσαλονίκη – Συνελήφθησαν οι δράστες
Συναγερμός σήμανε στις Αρχές στη Θεσσαλονίκη, καθώς ληστές εισέβαλαν σε κατάστημα κινητής τηλεφωνίας στην οδό Μοναστηρίου 20 και κράτησαν ομήρους.
Μετά από ένα μίνι- θρίλερ, οι δράστες συνελήφθησαν.
Προσώρας, φαίνεται πως οι δράστες ήταν τουλάχιστον δύο και δεν κρατούσαν κάποιο όπλο.
Όπως μετέδωσε η ΕΡΤ, οι ληστές εγκλωβίστηκαν στο κατάστημα, στο οποίο βρίσκονταν ένας υπάλληλος κι ακόμη ένα άτομο- κατά πάσα πιθανότητα πελάτης του καταστήματος.
Οι αστυνομικοί που βρίσκονταν έξω από το κατάστημα φώναξαν στους ληστές να πέσουν κάτω και όταν κατάλαβαν πως δεν θα μπορούσαν να ξεφύγουν παραδόθηκαν.
Δείτε εικόνες από το σημείο από το grtimes.gr:
PHOTO 1 / 3
ΕΛΛΑΔΑ
Πέντε συλλήψεις για τις πυρκαγιές σε Φθιώτιδα, Σέρρες, Ανατολική Αττική και Ρόδο
21:03
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Ανέβηκαν στους 1.430 οι νεκροί - Σκάβουν ακόμη και με τα χέρια για επιζώντες
20:52
ΕΛΛΑΔΑ
Συνεχίζεται η επίγεια μάχη με τις φλόγες στη δασική πυρκαγιά στα Κρυονέρια Αιτωλοακαρνανίας
20:41
ΕΛΛΑΔΑ
Καλλιθέα: Νέα στοιχεία για τη δολοφονία του 15χρονου - Όσα κατέθεσε ο 17χρονος καθ' ομολογία δράστης
20:33
ΚΟΣΜΟΣ