Κωτσιόπουλος: Εξετάζουμε το ενδεχόμενο δημιουργίας ογκολογικής κλινικής στο Βόλο
Στην αναδιάταξη χώρων, εξοπλισμού, και ανθρωπίνων πόρων για την αρτιότερη εξυπηρέτηση περιστατικών και ταυτόχρονα για την διασφάλιση της σωστής και ολοκληρωμένης περίθαλψη των νοσηλευόμενων ασθενών, προχωρά το υπουργείο Υγείας στα δημόσια νοσοκομεία.
Το Σάββατο 5 Νοεμβρίου, ο γγ Υπηρεσιών Υγείας Γιάννης Κωτσιόπουλος, μίλησε στο 9ο πανελλήνιο συμπόσιο νοσηλευτικής ογκολογίας για την κατεύθυνση των πόρων του ταμείου ανάπτυξης και δήλωσε στα gegonota.news πως στα τρία επόμενα χρόνια θα υπάρξουν αλλαγές στον υγειονομικό χάρτη με άρτια μηχανήματα και υπηρεσίες, για καλύτερη φροντίδα στους ογκολογικούς ασθενείς.
Σε αυτό το πλαίσιο, θα εξετασθεί και η δημιουργία ογκολογικής κλινικής στον Βόλο.
«Είμαστε στη φάση εξέτασης αναδιάρθρωσης του υγειονομικού χάρτη και θα εξετασθεί και αυτό το αίτημα. Εάν κριθεί ότι είναι σκόπιμο να γίνουν επενδύσεις στο Νοσοκομείο του Βόλου», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Κωτσιόπουλος.
«Πέστε κάτω»: Η έφοδος στα σπίτια του κυκλώματος ναρκωτικών στη Μύκονο, οι «ταρίφες» και οι καβάτζες
11:29
Πετρέλαιο: Σε επίπεδα προ πολέμου οι τιμές - Πού κινείται η αμόλυβδη σε Αττική, Κυκλάδες, Δωδεκάνησα
11:28
Το clawback στην Υγεία: από αναγκαίο κακό σε επενδυτικό μοχλό
11:20
ΔΥΠΑ: Ξεκινούν σήμερα (26/06) οι αιτήσεις για προσλήψεις 24 ατόμων σε βρεφονηπιακούς σταθμούς
11:20