Λάρισα: Λήστεψαν πρακτορείο του ΟΠΑΠ με την απειλή μαχαιριού
Στιγμές αγωνίας έζησαν αργά το απόγευμα του Σαββάτου (10/12) εργαζόμενοι σε κεντρικό πρακτορείο του ΟΠΑΠ στη Λάρισα, στη θέα δύο ατόμων που εισέβαλαν στο χώρο και με την απειλή μαχαιριού απέσπασαν χρηματικό ποσό.
Το συμβάν, σύμφωνα με το onlarissa, έλαβε χώρα λίγο πριν τις 18.00, όταν δύο άντρες φορώντας φόρμες, μπήκαν στο πρακτορείο κι ο ένας από τους δύο έβγαλε μαχαίρι ζητώντας από εργαζόμενο να του δώσει χρήματα.

Ο τελευταίος φέρεται να τους έδωσε ποσό περί τα 400 με 500 ευρώ, με τους δύο δράστες να αποχωρούν. Η αστυνομία έχει εξαπολύσει ανθρωποκυνηγητό για τον εντοπισμό τους.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Χαλκίδα: Άνδρας απειλεί να αυτοκτονήσει από τη γέφυρα - Στο σημείο η αστυνομία
ΕΛΛΑΔΑ
Καταδρομική επιδρομή 15 ατόμων στο ΑΤ Ακρόπολης - Πέταξαν μολότοφ
ΕΛΛΑΔΑ
Δυτική Αττική: Εξι συλλήψεις και 15 προσαγωγές Ρομά σε μεγάλη αστυνομική έρευνα σε σπίτια
ΕΛΛΑΔΑ
Δύο συλλήψεις για πυρκαγιά από αμέλεια στη Σπάρτη Λακωνίας και στο Σαραβάλι Αχαΐας
22:52
ΕΛΛΑΔΑ
Πανελλήνιες 2026: Στην κορυφή οι δίδυμοι του ΓΕΛ Βουνάργου - Το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισαν
22:43
ΚΟΣΜΟΣ
Λουκέτο στο «Αλκατράζ με αλιγάτορες», στη φυλακή για μετανάστες στη Φλόριντα
22:34
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Νίκη Ogier στην υπερ-ειδική
22:26
ΚΟΣΜΟΣ