Λάρισα: Λήστεψαν πρακτορείο του ΟΠΑΠ με την απειλή μαχαιριού
Στιγμές αγωνίας έζησαν αργά το απόγευμα του Σαββάτου (10/12) εργαζόμενοι σε κεντρικό πρακτορείο του ΟΠΑΠ στη Λάρισα, στη θέα δύο ατόμων που εισέβαλαν στο χώρο και με την απειλή μαχαιριού απέσπασαν χρηματικό ποσό.
Το συμβάν, σύμφωνα με το onlarissa, έλαβε χώρα λίγο πριν τις 18.00, όταν δύο άντρες φορώντας φόρμες, μπήκαν στο πρακτορείο κι ο ένας από τους δύο έβγαλε μαχαίρι ζητώντας από εργαζόμενο να του δώσει χρήματα.

Ο τελευταίος φέρεται να τους έδωσε ποσό περί τα 400 με 500 ευρώ, με τους δύο δράστες να αποχωρούν. Η αστυνομία έχει εξαπολύσει ανθρωποκυνηγητό για τον εντοπισμό τους.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Χαλκίδα: Άνδρας απειλεί να αυτοκτονήσει από τη γέφυρα - Στο σημείο η αστυνομία
ΕΛΛΑΔΑ
Καταδρομική επιδρομή 15 ατόμων στο ΑΤ Ακρόπολης - Πέταξαν μολότοφ
ΕΛΛΑΔΑ
Δυτική Αττική: Εξι συλλήψεις και 15 προσαγωγές Ρομά σε μεγάλη αστυνομική έρευνα σε σπίτια
ΚΟΣΜΟΣ
Πρόταση για την αναγνώριση της γενοκτονίας των Αρμενίων θα φέρει το ισραηλινό ΥΠΕΞ
23:57
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Εφιάλτης δίχως τέλος και μάχη με το χρόνο στα συντρίμμια- Ανεβαίνει ο αριθμός των νεκρών
23:48
ΕΛΛΑΔΑ
Flyover: Κλείνει ξανά την Παρασκευή για 48 ώρες τμήμα του Περιφερειακού της Θεσσαλονίκης
23:40
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Το TikTok του Αλέξη Τσίπρα για την ΕΛ.Α.Σ: Ανοίγουμε έναν νέο πολιτικό κύκλο
23:33
ΕΛΛΑΔΑ