Σοβαρό τροχαίο στη Θεσσαλονίκη: Στο νοσοκομείο μια γυναίκα
Σοβαρό τροχαίο σημειώθηκε αργά το βράδυ του Σαββάτου (17/12) στην ανατολική Θεσσαλονίκη. Από τη σύγκρουση των οχημάτων τραυματίστηκε μία γυναίκα.
Το τροχαίο έγινε στη συμβολή των οδών Γ. Παπανδρέου και Γραβιάς, στην ανατολική Θεσσαλονίκη, όταν δύο οχήματα συγκρούστηκαν μεταξύ τους με αποτέλεσμα το ένα από τα δύο να καταλήξει ανάποδα στο οδόστρωμα.
Σύμφωνα με το Thestival.gr από τη σύγκρουση τραυματίστηκε μια γυναίκα και κρίθηκε αναγκαία η μεταφορά της στο νοσοκομείο Παπανικολάου.
Για αρκετή ώρα η κυκλοφορία των διερχόμενων οχημάτων διεξαγόταν από μία λωρίδα κυκλοφορίας. Εθελοντές διασώστες συνέδραμαν στο έργο των αστυνομικών για τη ρύθμιση της κυκλοφορίας και την αποτροπή νέου ατυχήματος.
Για το συμβάν διενεργείται προανάκριση από την Τροχαία Θεσσαλονίκης.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Κρήτη: Τροχαίο με εγκλωβισμένους και τραυματίες
Ζάκυνθος: Στη ΜΕΘ μετά το χειρουργείο ο 15χρονος που τραυματίστηκε σε τροχαίο
Σε εξέλιξη δύο προγράμματα από τη ΔΥΠΑ για ΑμεΑ και ανέργους άνω των 55 ετών
03:00
Kοινωνικός τουρισμός 2026-27: Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων
02:00
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τα 16 αντικείμενα και το πρόστιμο
01:00
Νέο κληρονομικό δίκαιο - Ποιες αλλαγές προβλέπονται στις διαθήκες
00:30