ΗΣΑΠ: Οι συρμοί διέρχονται δίχως στάση από τα «Άνω Πατήσια»
Οι συρμοί στη Γραμμή 1 του Μετρό διέρχονται από τον σταθμό «Άνω Πατήσια» δίχως να πραγματοποιούν στάση, λόγω προβλήματος ηλεκτροδοτησης του σταθμού, η οποία οφείλεται σε τεχνικό πρόβλημα στον υποσταθμό της ΔΕΗ στον 'Αγιο Ελευθέριο.
Επί τόπου βρίσκονται συνεργεία ΔΕΔΔΗΕ και ΣΤΑΣΥ για την αποκατάσταση της βλάβης, ενώ σύμφωνα με την ίδια ενημέρωση εκτός λειτουργίας είναι η εφεδρική παροχή ρεύματος του σταθμού, λόγω κλοπής καλωδίων.
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Κραυγή αγωνίας στα ερείπια - Τουλάχιστον 950 νεκροί και πάνω από 50.000 αγνοούμενοι
08:08
ΚΟΣΜΟΣ
Νέα Ζηλανδία: Χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα χιλιάδες κάτοικοι από πλημμύρες και κατολισθήσεις
08:03
ΚΟΣΜΟΣ
Αν αύριο έρχονταν εξωγήινοι στη Γη, τι θα… έτρωγαν; Επιστήμονες απαντούν
08:00
ΚΟΣΜΟΣ
Γιατί η Βρετανία άλλαξε έξι πρωθυπουργούς σε 10 χρόνια: Ο ρόλος του Brexit και οι προκλήσεις
07:54
ΕΛΛΑΔΑ