Συγκινεί 14χρονος λήπτης νεφρού: «Ευχαριστώ» στην οικογένεια του 18χρονου δότη
Την ευγνωμοσύνη του προς την οικογένεια του ανθρώπου που του έσωσε τη ζωή μέσα από το θάνατο του παιδιού της, εξέφρασε ο 14χρονος Άγγελος, που διαγνώστηκε με νεφρική ανεπάρκεια όταν ήταν μόλις 4 ετών.
Ο Άγγελος, αναγκαζόταν να υποβάλλεται διαρκώς σε αιμοκαθάρσεις.
Το μαρτύριό του τελείωσε, όταν η οικογένεια του αδικοχαμένου 18χρονου Γρηγόρη από το Αγρίνιο που πέθανε σε τροχαίο, αποφάσισαν να δωρίσουν τα όργανά του, και ένας από τους λήπτες ήταν ο Άγγελος.
Στο βίντεο χαμογελαστός πια λέει, «ένα μεγάλο ευχαριστώ στους γονείς του Γρηγόρη που μου έκαναν δώρο το νεφρό».
Σημειώνεται ο Γρηγόρης, χάρισε ζωή σε άλλους 3 συνανθρώπους μας, εκτός από τον Άγγελο.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Αμάξι καρφώθηκε σε κολώνα εξαιτίας της σφοδρής κακοκαιρίας
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Προφυλακίστηκε ο 17χρονος για σεξουαλική κακοποίηση 9χρονης
ΕΛΛΑΔΑ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ CNN GREECE: «Καλά στην υγεία τους οι Ελληνες ομογενείς στην Βενεζουέλα» - Συνεχής συνεργασία με την Πρεσβεία
18:03
ΕΛΛΑΔΑ
Μάρω Κοντού: «Πάντα βαστάω μαχαίρι» λέει ο 93χρονος που εισέβαλε στο νοσοκομείο Αττικόν
17:54
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Το viral βίντεο του πρωθυπουργού με τις στιγμές αγωνίας ως... ραλίστας
17:45
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΥΠΕΞ: Εκφράζουμε την αλληλεγγύη μας στο λαό της Βενεζουέλας - Θερμά συλλυπητήρια για τα θύματα
17:40
ΧΡΗΜΑ