Καρδίτσα: Πέθανε όταν του ανακοίνωσαν στο νοσοκομείο τον θάνατο της μητέρας του
Ένα τραγικό περιστατικό σημειώθηκε στην Καρδίτσα, όπου ένας άνδρας πήγε εσπευσμένα τη μητέρα του στο νοσοκομείο, όμως όταν ενημερώθηκε από τους γιατρούς πως εκείνη έχασε τη ζωή της, κατέρρευσε και ο ίδιος και πέθανε με διαφορά λίγων λεπτών!
Όπως αναφέρει το karditsalive.net λίγο πριν από τις 10 το πρωί ένας άνδρας 57 ετών, από το Μασχολούρι, πήγε εσπευσμένα στο τοπικό Κέντρο Υγείας τη μητέρα του που είχε υποστεί καρδιακό επεισόδιο. Οι γιατροί της δομής υγείας διαπίστωσαν ότι η άτυχη γυναίκα είχε καταλήξει.
Λίγα λεπτά αργότερα, ο γιος της υπέστη αρρυθμιολογικό επεισόδιο (κοιλιακή μαρμαρυγή) και παρά τις συνεχείς προσπάθειες των γιατρών για ανάταξη, που διήρκησαν μία και πλέον ώρα, δεν κατέστη δυνατό να σωθεί η ζωή του.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Λαμία: Νεκρός μέσα σε λίμνη αίματος βρέθηκε ένας 58χρονος συμβασιούχος του Δήμου
Φωτιά στην Καλλιθέα: Με εγκαύματα στο πρόσωπο και παροχή οξυγόνου δύο εθελοντές πυροσβέστες
17:46
Δύο νεκροί λουόμενοι σε Κω και Χαλκιδική με διαφορά λίγων ωρών
17:32
«Φύγε, πάρε τη βαλίτσα μου»: Το σημείωμα που άφησε η 43χρονη πριν πάει στο σκοπευτήριο Ηρακλείου
17:21
Στη Γερμανία η αστυνομία επιστράτευσε τις «αύρες» για να δροσίσει τον κόσμο
17:11