Στάσεις εργασίας τη Δευτέρα σε Μετρό, Ηλεκτρικό και Τραμ
Στάση εργασίας πραγματοποιούν αύριο οι εργαζόμενοι σε μετρό, ηλεκτρικό σιδηρόδρομο και τραμ, από την έναρξη της βάρδιας έως τις 10.00 το πρωί.
Οι εργαζόμενοι αντιδρούν στην ένταξη των αστικών συγκοινωνιών στο υπερΤαμείο Ιδιωτικοποιήσεων, αλλά και στην καθυστέρηση της υπογραφής νέας συλλογικής σύμβασης εργασίας.
Οι στάσεις εργασίας θα επαναληφθούν την ερχόμενη Τετάρτη από τις 12.00 το μεσημέρι έως τις 16.00 το απόγευμα και την Παρασκευή από τις 22.00 το βράδυ έως τη λήξη της βάρδιας.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Όμιλος AKTOR: Πώς οι νέες κινήσεις οδηγούν σε τριπλασιασμό του EBITDA
08:24
ΧΡΗΜΑ
Στουρνάρας: «Αναγκαία η ρύθμιση για τον Νόμο Κατσέλη» - Τι και πόσο κερδίζει ο δανειολήπτης
08:22
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Πολεμώντας τη φωτιά με... φωτιά: Τα νέα όπλα των πυροσβεστών και οι ακούραστοι φύλακες του δάσους
08:15
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Κραυγή αγωνίας στα συντρίμμια - Τουλάχιστον 950 νεκροί και πάνω από 50.000 αγνοούμενοι
08:08
ΚΟΣΜΟΣ