Γραμμή 1 Μετρό: Χωρίς Ηλεκτρικό για τρεις ώρες σήμερα η Αθήνα
Στάση εργασίας, από τις 12 ως τις 3 το μεσημέρι, πραγματοποιούν σήμερα Πέμπτη (02/02) οι εργαζόμενοι στη Γραμμή 1 του Μετρό «Πειραιάς - Κηφισιά».
Η στάση εργασίας πραγματοποιείται προκειμένου οι εργαζόμενοι να συμμετέχουν στην έκτακτη γενική συνέλευση του σωματείου τους.
Σύμφωνα με ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ, οι τελευταίοι συρμοί θα αναχωρήσουν από τους τερματικούς σταθμούς «Κηφισιά» και «Πειραιάς» στις 11:35, ενώ όλοι οι σταθμοί θα ανοίξουν και πάλι για το επιβατικό κοινό στις 14:45, οπότε και θα αναχωρήσουν οι πρώτοι συρμοί από τους τερματικούς και ενδιάμεσους σταθμούς της Γραμμής 1.
ΕΛΛΑΔΑ
Όταν τα γατάκια «καταλαμβάνουν» τα στρώματα γιόγκα: Η μοναδική εμπειρία του Kitty Yoga
09:00
ΕΛΛΑΔΑ
Χανιά: Μεταθανάτιες οι μαχαιριές στο σώμα της 45χρονης Σταυρούλας - Ανατροπή από την ιατροδικαστική
08:56
ΚΟΣΜΟΣ
Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός: 2.500 ναυτικοί απομακρύνθηκαν από τα Στενά του Ορμούζ
08:54
ΚΟΣΜΟΣ
«Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία από τον καύσωνα: Ιστορικές θερμοκρασίες και έκτακτα μέτρα
08:44
CULTURE