Πάτρα: Πέθανε κοριτσάκι 5,5 μηνών - Δωρίζονται τα όργανά του
Ανανεώθηκε:
Την τελευταία του πνοή άφησε στο νοσοκομείο του Ρίου ένα κοριτσάκι μόλις 5,5 μηνών από την Πάτρα.
Το κοριτσάκι νοσηλευόταν στη ΜΕΘ Παίδων του Ρίου, με κορωνοϊό, μικροβιακή λοίμωξη και εγκεφαλική αιμορραγία.
Οι γονείς του άτυχου κοριτσιού, πήραν τη γενναία απόφαση να δωρίσουν τα όργανα του παιδιού τους, δίνοντας τη σχετική άδεια.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες του tempo24 πιθανότατα, το ήπαρ του κοριτσιού προορίζεται για την Ουγγαρία και οι νεφροί του για την Ολλανδία.
Η διαδικασία και τα τεστ που απαιτούνται, βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη.
ΕΛΛΑΔΑ
Χτύπησαν 42χρονο στο κεφάλι με κορμό δέντρου και τον σκότωσαν στην Ανάβυσσο – Τρεις συλλήψεις
12:16
ΚΟΣΜΟΣ
Σεισμοί σε Βενεζουέλα, Καλιφόρνια, Ιαπωνία μέσα σε λίγες ώρες: Γιατί οι ειδικοί μιλούν για σύμπτωση
12:16
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Λιβάνιος στη Βουλή: Έρχεται αποδέσμευση των δημοτικών τελών από τους λογαριασμούς ρεύματος
12:09
CULTURE
Ανησυχία για τον Λάιονελ Ρίτσι: Αναβάλλει δύο συναυλίες μετά την αδιαθεσία που υπέστη πάνω στη σκηνή
12:06
ΠΟΛΙΤΙΚΗ