Μετρό: Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στη γραμμή 2 και άνοιξαν οι σταθμοί
Ανανεώθηκε:
Σύμφωνα με τη ΣΤΑ.ΣΥ. οι σταθμοί του Μετρό έκλεισαν το απόγευμα της Τρίτης (7/2) λόγω προβλήματος στη σηματοδότηση, ενώ επί τόπου βρέθηκαν τεχνικά συνεργεία που εργάστηκαν για την αποκατάσταση του προβλήματος.
Μισή ώρα αργότερα, η κυκλοφορία στους συρμούς του μετρό αποκαταστάθηκε. Οι σταθμοί του μετρό που είχαν κλείσει ήταν της Ανθούπολης, του Περιστερίου και του Αγίου Αντωνίου.
Μάλιστα είχε αποφασιστεί η μερική κίνηση των συρμών στο τμήμα Σεπόλια - Ελληνικό για το κοινό.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Μετρό: Έκλεισαν οι σταθμοί Ανθούπολη, Περιστέρι, Αγ. Αντώνιος
ΧΡΗΜΑ
Νέα 22 διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής από τη ΔΥΠΑ τον Ιούλιο
04:00
ΧΡΗΜΑ
Αλλαγές από τον Σεπτέμβριο στις διαθήκες - Ποια τα δικαιώματα των κληρονόμων
03:00
ΧΡΗΜΑ
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει
02:00
ΧΡΗΜΑ
Πότε αναμένεται να καταβληθεί η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
01:00
ΧΡΗΜΑ