Επιθέσεις με μολότοφ σε διμοιρίες των ΜΑΤ στα Εξάρχεια
Ανανεώθηκε:
Δύο επιθέσεις με μολότοφ έγιναν στην περιοχή των Εξαρχείων το Σάββατο το βράδυ (18/2) εναντίον αστυνομικών δυνάμεων.
Συγκεκριμένα, κατά την διάρκεια προγραμματισμένης εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε χθες στην πλατεία Εξαρχείων, γύρω στις 9.10μμ μια ομάδα 15-20 ατόμων αποκόπηκε από το πλήθος και σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ. επιτέθηκε στην διμοιρία των ΜΑΤ, που βρίσκεται στην Χαριλάου Τρικούπη, πετώντας αντικείμενα και βόμβες μολότοφ.
Λίγο αργότερα, γύρω στις 11 το βράδυ, ομάδα αγνώστων επιτέθηκαν με μολότοφ σε διμοιρία των ΜΑΤ, που βρισκόταν στην συμβολή των οδών Θεμιστοκλέους και Μεταξά.
Από τις επιθέσεις δεν σημειώθηκε κάποιος τραυματισμός.
ΚΟΣΜΟΣ
Παρασκευή οι υπογραφές και το άνοιγμα του Ορμούζ: Η συμφωνία ΗΠΑ - Ιράν και η ρήτρα της Τεχεράνης
07:18
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
«Οργώστε την Ελλάδα» το μήνυμα Μητσοτάκη: Η στρατηγική του «θέρους» και ο «θερισμός»
07:11
ΕΛΛΑΔΑ
Καιρός: Αίθριος με νέα άνοδο της θερμοκρασίας - «Πέφτουν» οι άνεμοι
07:00
ΕΛΛΑΔΑ
Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων (15 Ιουνίου)
06:30
ΕΛΛΑΔΑ