Στα επείγοντα με στομαχικές διαταραχές δεκάδες Λαρισαίοι το Πάσχα
Ανανεώθηκε:
Στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας βρέθηκαν δεκάδες Λαρισαίοι τις ημέρες του Πάσχα, είτε εξαιτίας τροφικής δηλητηρίασης, είτε λόγω υπερβολικής κατανάλωσης φαγητού.
Ειδικότερα, σύμφωνα με το τοπικό μέσο onlarissa.gr, το ΕΚΑΒ δέχθηκε αρκετές κλήσεις τόσο την Κυριακή του Πάσχα, όσο και τη Δευτέρα (17/4), ενώ χρειάστηκαν διακομιδή πάνω από δέκα άτομα.
Ανάμεσα στα άτομα που «επισκέφθηκαν» τα Επείγοντα του νοσοκομείου, ήταν άνδρες και γυναίκες διαφόρων ηλικιών από την πόλη της Λάρισας, αλλά και από χωριά του νομού.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Πάσχα στην Αθήνα: Το ψήσιμο του οβελία σε ταράτσες, αυλές και... την παραλία
ΕΛΛΑΔΑ
Πώς μία προπληρωμένη κάρτα για όλες τις προνοιακές παροχές ενισχύει τη σχέση πολίτη-κράτους
18:02
CULTURE
Ο Χρήστος Θεοδωρίδης στο Επί Σκηνής: «Ζούμε στη χειρότερη περίοδο της σύγχρονης ιστορίας»
18:00
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Τρία τροχαία μέσα σε μία ώρα - «Μπλόκαρε» ο Περιφερειακός
18:00
ΕΛΛΑΔΑ
Κηφισός: Φωτιά σε διάζωμα στο ύψος της Φιλαδέλφειας - Στο «κόκκινο» η κίνηση
17:50
ΕΛΛΑΔΑ