Στα επείγοντα με στομαχικές διαταραχές δεκάδες Λαρισαίοι το Πάσχα
Ανανεώθηκε:
Στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας βρέθηκαν δεκάδες Λαρισαίοι τις ημέρες του Πάσχα, είτε εξαιτίας τροφικής δηλητηρίασης, είτε λόγω υπερβολικής κατανάλωσης φαγητού.
Ειδικότερα, σύμφωνα με το τοπικό μέσο onlarissa.gr, το ΕΚΑΒ δέχθηκε αρκετές κλήσεις τόσο την Κυριακή του Πάσχα, όσο και τη Δευτέρα (17/4), ενώ χρειάστηκαν διακομιδή πάνω από δέκα άτομα.
Ανάμεσα στα άτομα που «επισκέφθηκαν» τα Επείγοντα του νοσοκομείου, ήταν άνδρες και γυναίκες διαφόρων ηλικιών από την πόλη της Λάρισας, αλλά και από χωριά του νομού.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Πάσχα στην Αθήνα: Το ψήσιμο του οβελία σε ταράτσες, αυλές και... την παραλία
ΚΟΣΜΟΣ
Τουρκία: Βαριές ποινές για την δηλητηρίαση με εντομοκτόνο τετραμελούς οικογένειας σε ξενοδοχείο
19:50
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Οι ΗΠΑ αναστέλλουν οικονομικές κυρώσεις για να διευκολύνουν τις επιχειρήσεις διάσωσης
19:47
ΕΛΛΑΔΑ
Ρόδος: Άνδρας αυτοπυρπολήθηκε - Κατήγγειλε δολοφονική επίθεση για να ενοχοποιήσει πρώην σύντροφό του
19:39
ΚΟΣΜΟΣ
Ο Τραμπ απειλεί με δασμούς 100% τις ευρωπαϊκές χώρες που θα επιβάλουν Φόρο Ψηφιακών Υπηρεσιών
19:33
ΕΛΛΑΔΑ