Τραγωδία στα Τέμπη: Τρισάγιο για τα θύματα στη Μητρόπολη Αθηνών
Ανανεώθηκε:
Στη Μητρόπολη Αθηνών, όπου εδώ και κάποιες μέρες τίθεται προς προσκύνηση η ιερή εικόνα Παναγίας «'Αξιον Εστί», τελέσθηκε μετά τη Θεία Λειτουργία, τρισάγιο υπέρ αναπαύσεως των θυμάτων του τραγικού σιδηροδρομικού δυστυχήματος των Τεμπών.
Αναλυτικότερα ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος, τέλεσε το μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας και έπειτα το τρισάγιο.
Το παρών έδωσαν μεταξύ άλλων, η διοίκηση του Αγίου Όρους, υπουργοί, βουλευτές, τοπικές Αρχές.
Υπενθυμίζεται ότι η ιερή εικόνα της Παναγίας «'Αξιον Εστί», από τον ναό του Πρωτάτου στο 'Αγιο Όρος, θα παραμείνει στο Μητροπολιτικό Ναό Αθηνών μέχρι τις 15 Μαΐου.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
ΟΣΕ Λάρισας: Συγγενείς θυμάτων των Τεμπών διαπληκτίστηκαν με εργαζόμενους
ΕΛΛΑΔΑ
Πορεία για τα Τέμπη στη Λάρισα - Ένταση στο σταθμαρχείο
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Κάλεσμα για παραμονή στο σπίτι - Αναστολή λειτουργιών και μεταφορών μετά τους σεισμούς
15:45
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: «Νόμιζα ότι θα πεθάνω - Ήταν σαν ταινία» - Συγκλονιστικές μαρτυρίες για το διπλό σεισμό
15:42
ΕΛΛΑΔΑ
Μεγάλη φωτιά σε αποθήκη ξυλείας στο Ηράκλειο - Άμεση κινητοποίηση της πυροσβεστικής
15:41
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Αγώνας δρόμου για τον εντοπισμό επιζώντων - Δυσκολεύουν το έργο διάσωσης οι μετασεισμοί
15:31
ΚΟΣΜΟΣ