Στάση εργασίας σε Μετρό, Ηλεκτρικό και Τραμ την Τρίτη
Νέα στάση εργασίας εξήγγειλαν για την ερχόμενη Τρίτη οι εργαζόμενοι σε Μετρό, Ηλεκτρικό και Τραμ, στο πλαίσιο της συνεχιζόμενης διαμαρτυρίας τους για την επικείμενη ένταξη των μέσων μαζικής μεταφοράς στο Υπερταμείο αποκρατικοποιήσεων.
Όπως, λοιπόν, ανακοίνωσαν το Μετρό, ο Ηλεκτρικός και το Τραμ θα μείνουν ακινητοποιημένα από τις 22:00 έως και τη λήξη της βάρδιας.
«Οι εργαζόμενοι στη ΣΤΑΣΥ, συνεχίζουμε τις κινητοποιήσεις μας που σκοπό έχουν να εισακουστεί το αίτημά μας που δεν είναι άλλο από τη μη μετατροπή του αγαθού της μετακίνησης σε αγοραίο προϊόν προς όφελος των συμφερόντων και εις βάρος του επιβατικού κοινού» αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωσή τους.
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΑΔΜΗΕ-Καράμπελας: Η ισχυρή ανταπόκριση στην Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου αποτελεί ψήφο εμπιστοσύνης
14:26
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Η ανάρτηση της Κίμπερλι Γκίλφοϊλ για τις νέες συμφωνίες της ATLANTIC SEE LNG TRADE
14:25
ΕΛΛΑΔΑ
Καραμπόλα στην Κορίνθου - Τριπόλεως: Εμπλέκονται τέσσερα ΙΧ και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ
14:22
ΕΛΛΑΔΑ
Πάτρα: Δώρα ζωής από 64χρονο σε τέσσερις ανθρώπους - Χάρισε όργανα και ιστούς
14:17
ΚΟΣΜΟΣ