Στάση εργασίας σε Μετρό, Ηλεκτρικό και Τραμ την Τρίτη 21/06
Χωρίς Μετρό, Ηλεκτρικό και Τραμ θα μείνει η Αθήνα το βράδυ της Τρίτης.
Όπως ανακοίνωσαν οι εργαζόμενοι, θα πραγματοποιήσουν νέα στάση εργασίας από τις 22:00 το βράδυ έως και τη λήξη της βάρδιας, συνεχίζοντας τη διαμαρτυρία τους για την επικείμενη ένταξη των μέσων μαζικής μεταφοράς στο Υπερταμείο αποκρατικοποιήσεων.
«Οι εργαζόμενοι στη ΣΤΑΣΥ, συνεχίζουμε τις κινητοποιήσεις μας που σκοπό έχουν να εισακουστεί το αίτημά μας που δεν είναι άλλο από τη μη μετατροπή του αγαθού της μετακίνησης σε αγοραίο προϊόν προς όφελος των συμφερόντων και εις βάρος του επιβατικού κοινού» αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωσή τους.
ΚΟΣΜΟΣ
Ο καύσωνας της Ευρώπης θα ήταν «σχεδόν αδύνατος» χωρίς την κλιματική αλλαγή λένε οι επιστήμονες
14:12
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Ο Νίκος Νταμπίζας στο Allwyn Game Time: «Τα δύο φαβορί και ο πιθανός πρώτος σκόρερ του Παγκοσμίου»
13:56
ΕΛΛΑΔΑ
Meteo: Τα 8 συμπεράσματα για τον ακραίο καύσωνα στην Ευρώπη- Θερμοκρασίες κατά 12 βαθμούς υψηλότερες
13:54
ΕΛΛΑΔΑ
Τραγωδία στη Ρόδο - Νεκρός εντοπίστηκε 45χρονος στο σπίτι του
13:49
ΚΟΣΜΟΣ