Στάση εργασίας σε Μετρό, Ηλεκτρικό και Τραμ την Τρίτη 21/06
Χωρίς Μετρό, Ηλεκτρικό και Τραμ θα μείνει η Αθήνα το βράδυ της Τρίτης.
Όπως ανακοίνωσαν οι εργαζόμενοι, θα πραγματοποιήσουν νέα στάση εργασίας από τις 22:00 το βράδυ έως και τη λήξη της βάρδιας, συνεχίζοντας τη διαμαρτυρία τους για την επικείμενη ένταξη των μέσων μαζικής μεταφοράς στο Υπερταμείο αποκρατικοποιήσεων.
«Οι εργαζόμενοι στη ΣΤΑΣΥ, συνεχίζουμε τις κινητοποιήσεις μας που σκοπό έχουν να εισακουστεί το αίτημά μας που δεν είναι άλλο από τη μη μετατροπή του αγαθού της μετακίνησης σε αγοραίο προϊόν προς όφελος των συμφερόντων και εις βάρος του επιβατικού κοινού» αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωσή τους.
ΕΛΛΑΔΑ
Λάρισα: Προφυλακίστηκε ο 50χρονος που κρατούσε όμηρο την πρώην γυναίκα του απειλώντας να τη σκοτώσει
15:43
ΚΟΣΜΟΣ
Εντολή εκκένωσης σε εδάφη που έχει καταλάβει στο νότιο Λίβανο έδωσε ο ισραηλινός στρατός
15:42
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Εγκρίθηκε το νέο «πακέτο» για τα Ευρωπαϊκά Δίκτυα Ενέργειας - Πάγια θέση της Ελλάδας
15:42
ΚΟΣΜΟΣ
Πλησιάζουν τους 600 οι νεκροί από το σεισμό στη Βενεζουέλα - Αγωνία στα συντρίμμια
15:38
ΕΛΛΑΔΑ