Μήνυση κατά πολιτικών κατέθεσαν συγγενείς των θυμάτων των Τεμπών
Ανανεώθηκε:
Μήνυση κατά κυβερνητικών παραγόντων κατέθεσαν την Τρίτη (16/5) συγγενείς των θυμάτων του σιδηροδρομικού δυστυχήματος των Τεμπών στoν Εισαγγελέα Εφετών στη Λάρισα.
Ειδικότερα, όπως μεταδίδει το onlarissaη μήνυση κατατέθηκε σε βάρος του πρωθυπουργού και προέδρου της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκου Μητσοτάκη και υπουργών της κυβέρνησης.
Υπενθυμίζεται, δε, πως μόλις πριν λίγες ημέρες οι συγγενείς των θυμάτων είχαν βρεθεί ξανά στη Λάρισα, πραγματοποιώντας συγκέντρωση διαμαρτυρίας στον ΟΣΕ.
Οι δηλώσεις του εκπροσώπου του Συλλόγου Πληγέντων Δυστυχήματος Τεμπών Χρήστου Κωνσταντινίδη:
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Να τιμωρηθούν οι ένοχοι ζήτησαν από τον Τσίπρα οι γονείς τριών θυμάτων από τα Τέμπη
ΧΡΗΜΑ
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει
02:00
ΧΡΗΜΑ
Πότε αναμένεται να καταβληθεί η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
01:00
ΧΡΗΜΑ
Ανακαίνιση Κατοικίας: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για τις βεβαιώσεις επιλεξιμότητας
00:30
ΚΟΣΜΟΣ
Πρόταση για την αναγνώριση της γενοκτονίας των Αρμενίων θα φέρει το ισραηλινό ΥΠΕΞ
23:57
ΚΟΣΜΟΣ