Άνδρας έπεσε από τον 4ο όροφο του νοσοκομείου «Γ. Γεννηματάς»
Ανανεώθηκε:
Το πτώμα ηλικιωμένου ανέσυραν μέλη της Πυροσβεστικής από χώρο κτηρίου του γενικού νοσοκομείου Αθηνών «Γ. Γεννηματάς» τα ξημερώματα της Τετάρτης.
Σύμφωνα με την Πυροσβεστική, πρόκειται για 70χρονο ο οποίος έπεσε από τον τέταρτο όροφο του κτηρίου 2 του νοσοκομείου, όπου βρίσκεται γαστρεντερολογική κλινική, υπό αδιεκρίνιστες συνθήκες.
Στο σημείο επιχείρησαν 10 πυροσβέστες με 3 οχήματα.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Ταυτοποιήθηκε η σορός που είχε βρεθεί στο λιμάνι της Σύρου
ΣΠΟΡ
Οι 27 πτήσεις για 24 αγώνες: Το αποτύπωμα άνθρακα του προέδρου της FIFA στο Μουντιάλ
19:22
ΕΛΛΑΔΑ
Πάνω από 40 πυρκαγιές το τελευταίο 24ωρο σε όλη τη χώρα
19:10
ΚΟΣΜΟΣ
Κοστούμι, πισίνα... βουτιά: Ο Μαμντάνι εγκαινίασε την έναρξη του καλοκαιριού στη Νέα Υόρκη
18:59
ΚΟΣΜΟΣ
«Να συλληφθούν για εγκλήματα πολέμου»: Νέο μήνυμα Χαμενεΐ κατά ΗΠΑ και Ισραήλ
18:47
ΚΟΣΜΟΣ