Θεσσαλονίκη: Βελτιώνεται η υγεία της ερπετολόγου που δαγκώθηκε από οχιά
Βελτίωση παρουσιάζει η κατάσταση της υγείας της 39χρονης εθελόντριας ερπετολόγου (οργάνωση «Δράση για την Άγρια Ζωή»), η οποία νοσηλεύεται στην Α' ΜΕΘ του νοσοκομείου Παπανικολάου μετά από δήγμα οχιάς που δέχτηκε την περασμένη Παρασκευή, σε σχολείο της Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με πληροφορίες από το νοσοκομείο η ασθενής, τέταρτο 24ωρο μετά το δάγκωμα της οχιάς συνεχίζει να υποστηρίζεται αναπνευστικά, είναι αιμοδυναμικά σταθερή και βρίσκεται υπό στενή παρακολούθηση.
Υπενθυμίζεται πως η 39χρονη κλήθηκε να απομακρύνει οχιά που εντοπίστηκε στο 30ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης και στην προσπάθειά της να την απομακρύνει δέχτηκε δήγμα από το φίδι.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Νέο περιστατικό με οχιά: Δάγκωσε 55χρονη γυναίκα στο Βόλο - Την έσωσε η πεθερά της
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Σοβαρή αλλά ελεγχόμενη η κατάσταση της 39χρονης ερπετολόγου
ΕΛΛΑΔΑ
Οπαδικά τα κίνητρα της δολοφονίας 15χρονου στην Καλλιθέα: Η ανακοίνωση της ΕΛΑΣ
21:50
ΕΛΛΑΔΑ
ΑΣΕΠ 3Κ/2025: Οριστικά αποτελέσματα για 450 θέσεις ΔΕ σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους
21:41
ΚΟΣΜΟΣ
Τα εγκληματικά δίκτυα μετατρέπονται σε «παγκόσμιες επιχειρήσεις» προειδοποιεί η Europol
21:33
ΣΠΟΡ
Eurojackpot: Οι τυχεροί αριθμοί που κερδίζουν 86 εκατομμύρια ευρώ
21:29
ΚΟΣΜΟΣ