Θεσσαλονίκη: Βελτιώνεται η υγεία της ερπετολόγου που δαγκώθηκε από οχιά
Βελτίωση παρουσιάζει η κατάσταση της υγείας της 39χρονης εθελόντριας ερπετολόγου (οργάνωση «Δράση για την Άγρια Ζωή»), η οποία νοσηλεύεται στην Α' ΜΕΘ του νοσοκομείου Παπανικολάου μετά από δήγμα οχιάς που δέχτηκε την περασμένη Παρασκευή, σε σχολείο της Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με πληροφορίες από το νοσοκομείο η ασθενής, τέταρτο 24ωρο μετά το δάγκωμα της οχιάς συνεχίζει να υποστηρίζεται αναπνευστικά, είναι αιμοδυναμικά σταθερή και βρίσκεται υπό στενή παρακολούθηση.
Υπενθυμίζεται πως η 39χρονη κλήθηκε να απομακρύνει οχιά που εντοπίστηκε στο 30ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης και στην προσπάθειά της να την απομακρύνει δέχτηκε δήγμα από το φίδι.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Νέο περιστατικό με οχιά: Δάγκωσε 55χρονη γυναίκα στο Βόλο - Την έσωσε η πεθερά της
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Σοβαρή αλλά ελεγχόμενη η κατάσταση της 39χρονης ερπετολόγου
ΚΟΣΜΟΣ
Τουρκία: Συνελήφθη ακαδημαϊκός σε επιχειρήσεις πριν από τη σύνοδο κορυφής του ΝΑΤΟ στην Άγκυρα
23:41
ΚΟΣΜΟΣ
Πλήγματα των ΗΠΑ στα Στενά του Ορμούζ - Έκρηξη στην περιοχή Σιρίκ στο Ιράν
23:39
ΕΛΛΑΔΑ
Έργα αντιπλημμυρικής και αντιδιαβρωτικής θωράκισης στον Δήμο Σαρωνικού
23:32
ΕΛΛΑΔΑ
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: «Δεν ήθελα να προσβάλλω τη μνήμη της» λέει η σύντροφος του δράστη
23:21
ΚΟΣΜΟΣ