Κέρκυρα: Έπεσαν από μπαλκόνι - Στο νοσοκομείο ένα παδί 1,5 ετών και ένας 20χρονος
Στο νοσοκομείο μεταφέρονται με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ ένας 20χρονος και ένα παιδάκι 1,5 ετών, οι οποίοι κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες έπεσαν από μπαλκόνι, στη Νότια Κέρκυρα.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες του Corfu News, διέμεναν στον Κάβο ενώ έως τώρα δεν έχουν γίνει γνωστό αν ήταν τουρίστες ή ημεδαποί.
Την πληροφορία επιβεβαίωσαν πηγές του ΕΚΑΒ όπου άμεσα πηγαίνουν στο σημείο που έγινε το περιστατικό με τα πρώτα στοιχεία να αναφέρουν ότι και τα δυο άτομα έχουν τις αισθήσεις τους.
Άμεσα πολίτες που ειδαν το περιστατικό ειδοποίησαν το ΕΚΑΒ το οποίο αυτή την ώρα (15:40) τους παραλαμβάνει για να τους μεταφέρει στο Γενικό Νοσοκομείο Κέρκυρας.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Φλώρινα: Γυναίκα ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις της από φρεάτιο
ΕΛΛΑΔΑ
Νεκρή 63χρονη στη Χαλκιδική - Νέα καταγγελία αργοπορίας ασθενοφόρου
ΧΡΗΜΑ
Ποια σούπερ μάρκετ συμμετέχουν στην εφαρμογή «Posokanei» - 22 ερωταπαντήσεις
06:00
ΧΡΗΜΑ
Επίδομα 150 ευρώ ανά παιδί: Έως 30 Ιουνίου η καταβολή της έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης
05:00
ΧΡΗΜΑ
«Ανακαίνιση Κατοικίας»: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις - Τι προβλέπει το πρόγραμμα
04:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Σε εξέλιξη δύο προγράμματα από τη ΔΥΠΑ για ΑμεΑ και ανέργους άνω των 55 ετών
03:00
ΧΡΗΜΑ