Αγρίνιο: Στο νοσοκομείο ηλικιωμένος μετά από δάγκωμα οχιάς
Ανανεώθηκε:
Στο νοσοκομείο μεταφέρθηκε, το μεσημέρι της Κυριακής, ένας ηλικιωμένος μετά από δάγκωμα οχιάς.
Σύμφωνα με το tempo24.news, ο ηλικιωμένος άνδρας από το Αγρίνιο δαγκώθηκε από φίδι ενώ έκανε εργασίες, υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες.
Κατόπιν, μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο Νοσοκομείο «Άγιος Ανδρέας» στην Πάτρα για να του χορηγηθεί αντιοφικός ορός.
Κατά τις ίδιες πληροφορίες, ο άνδρας είναι πλέον καλά στην υγεία του και δεν διατρέχει κίνδυνο η ζωή του.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Γεμίσαμε φίδια; Τι λέει ερπετολόγος στο CNN Greece
ΚΟΣΜΟΣ
Το παιχνίδι μετατράπηκε σε εφιάλτη: Τι συνέβη όταν οχιά της Βόρειας Αμερικής τσίμπησε 4χρονο
ΕΛΛΑΔΑ
Από ποια φίδια κινδυνεύουμε στην Ελλάδα και κατά πόσο - Τι ισχύει για τις οχιές
ΕΛΛΑΔΑ
Πώς μία προπληρωμένη κάρτα για όλες τις προνοιακές παροχές ενισχύει τη σχέση πολίτη-κράτους
18:02
CULTURE
Ο Χρήστος Θεοδωρίδης στο Επί Σκηνής: «Ζούμε στη χειρότερη περίοδο της σύγχρονης ιστορίας»
18:00
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Τρία τροχαία μέσα σε μία ώρα - «Μπλόκαρε» ο Περιφερειακός
18:00
ΕΛΛΑΔΑ
Κηφισός: Φωτιά σε διάζωμα στο ύψος της Φιλαδέλφειας - Στο «κόκκινο» η κίνηση
17:50
ΕΛΛΑΔΑ