Αγρίνιο: Στο νοσοκομείο ηλικιωμένος μετά από δάγκωμα οχιάς
Ανανεώθηκε:
Στο νοσοκομείο μεταφέρθηκε, το μεσημέρι της Κυριακής, ένας ηλικιωμένος μετά από δάγκωμα οχιάς.
Σύμφωνα με το tempo24.news, ο ηλικιωμένος άνδρας από το Αγρίνιο δαγκώθηκε από φίδι ενώ έκανε εργασίες, υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες.
Κατόπιν, μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο Νοσοκομείο «Άγιος Ανδρέας» στην Πάτρα για να του χορηγηθεί αντιοφικός ορός.
Κατά τις ίδιες πληροφορίες, ο άνδρας είναι πλέον καλά στην υγεία του και δεν διατρέχει κίνδυνο η ζωή του.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Γεμίσαμε φίδια; Τι λέει ερπετολόγος στο CNN Greece
ΚΟΣΜΟΣ
Το παιχνίδι μετατράπηκε σε εφιάλτη: Τι συνέβη όταν οχιά της Βόρειας Αμερικής τσίμπησε 4χρονο
ΕΛΛΑΔΑ
Από ποια φίδια κινδυνεύουμε στην Ελλάδα και κατά πόσο - Τι ισχύει για τις οχιές
ΚΟΣΜΟΣ
Τουρκία: Βαριές ποινές για την δηλητηρίαση με εντομοκτόνο τετραμελούς οικογένειας σε ξενοδοχείο
19:50
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Οι ΗΠΑ αναστέλλουν οικονομικές κυρώσεις για να διευκολύνουν τις επιχειρήσεις διάσωσης
19:47
ΕΛΛΑΔΑ
Ρόδος: Άνδρας αυτοπυρπολήθηκε - Κατήγγειλε δολοφονική επίθεση για να ενοχοποιήσει πρώην σύντροφό του
19:39
ΚΟΣΜΟΣ
Ο Τραμπ απειλεί με δασμούς 100% τις ευρωπαϊκές χώρες που θα επιβάλουν Φόρο Ψηφιακών Υπηρεσιών
19:33
ΕΛΛΑΔΑ