Λάρισα: Στο νοσοκομείο δίχρονο κοριτσάκι που κατάπιε χλωρίνη
Δίχρονο κοριτσάκι φέρεται να ξέφυγε από την προσοχή των οικείων του και να ήπιε χλωρίνη το μεσημέρι της Δευτέρας 19/06.
Αμέσως το παιδάκι μεταφέρθηκε αρχικά στο Κέντρο Υγείας Ελασσόνας, ώστε να του παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες.
Σύμφωνα με το larissanet.gr, για να γίνουν περαιτέρω εξετάσεις ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ το διακομίζει το Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας, ενώ σύμφωνα με την εικόνα που υπάρχει η γενική κατάσταση της υγείας του είναι καλή.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Κρεμασμένος στο σπίτι του βρέθηκε 60χρονος στην Εύβοια
ΕΛΛΑΔΑ
Πέντε συλλήψεις για τις πυρκαγιές σε Φθιώτιδα, Σέρρες, Ανατολική Αττική και Ρόδο
21:03
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Ανέβηκαν στους 1.430 οι νεκροί - Σκάβουν ακόμη και με τα χέρια για επιζώντες
20:52
ΕΛΛΑΔΑ
Συνεχίζεται η επίγεια μάχη με τις φλόγες στη δασική πυρκαγιά στα Κρυονέρια Αιτωλοακαρνανίας
20:41
ΕΛΛΑΔΑ
Καλλιθέα: Νέα στοιχεία για τη δολοφονία του 15χρονου - Όσα κατέθεσε ο 17χρονος καθ' ομολογία δράστης
20:33
ΚΟΣΜΟΣ