Λάρισα: Στο νοσοκομείο δίχρονο κοριτσάκι που κατάπιε χλωρίνη
Δίχρονο κοριτσάκι φέρεται να ξέφυγε από την προσοχή των οικείων του και να ήπιε χλωρίνη το μεσημέρι της Δευτέρας 19/06.
Αμέσως το παιδάκι μεταφέρθηκε αρχικά στο Κέντρο Υγείας Ελασσόνας, ώστε να του παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες.
Σύμφωνα με το larissanet.gr, για να γίνουν περαιτέρω εξετάσεις ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ το διακομίζει το Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας, ενώ σύμφωνα με την εικόνα που υπάρχει η γενική κατάσταση της υγείας του είναι καλή.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Κρεμασμένος στο σπίτι του βρέθηκε 60χρονος στην Εύβοια
ΕΛΛΑΔΑ
Χαλκιδική: Εξετράπη αυτοκίνητο που οδηγούσε 33χρονος - Μετά τον παρέσυραν δύο ΙΧ
19:11
CULTURE
Η Μαντόνα αποκάλυψε ότι ζήλευε την Κάιλι Μινόγκ - Η συγκίνηση για τον αδερφό της και την κόρη της
19:00
ΚΟΣΜΟΣ
Δανία: Στους 36,8 βαθμούς η θερμοκρασία - Η πιο ζεστή μέρα από το 1874
18:48
ΕΛΛΑΔΑ
Καπνοί από φρεάτιο στο κέντρο της Λαμίας κινητοποίησαν την πυροσβεστική
18:38
ΕΛΛΑΔΑ