Πέθανε ο βόας που είχε εντοπιστεί σε πάρκο στην Θεσσαλονίκη
Ανανεώθηκε:
Πέθανε ο βόας που είχε εντοπιστεί σε πάρκο της Τούμπας, στην ανατολική Θεσσαλονίκη, όπου κάποιος τον άφησε στο συγκεκριμένο σημείο.
Το ζώο, μήκους 40-50 εκατοστών, είχε πολλές εκδορές από γάτες και κάποιες από αυτές ήταν αρκετά βαθιές, ενώ ήταν αφυδατωμένο.
Σύμφωνα με πληροφορίες του voria.gr, η Κτηνιατρική Σχολή του ΑΠΘ θα διενεργήσει νεκροψία στον βόα.
«Όπως έδειξε η ακτινογραφία είχε σπασμένη σπονδυλική στήλη», ανέφεραν μέλη του Animal Rescue and Defence Squad.
CULTURE
Πριν από την «Έναστρη Νύχτα»: Το έργο που αποκάλυψε το όραμα του Βαν Γκογκ
10:19
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης: «Επιλέγουμε τη σύγκριση αντί για τη σύγκρουση» - Ο απολογισμός του κυβερνητικού έργου
10:04
ΕΛΛΑΔΑ
Σε λιμάνι της Τουρκίας ρυμουλκείται το δεξαμενόπλοιο που είχε μείνει ακυβέρνητο κοντά στην Αλόννησο
10:01
ΚΟΣΜΟΣ
Το Κουβέιτ καταδικάζει την «ιρανική επιθετικότητα» - Τι ανακοίνωσε η Τεχεράνη
09:55
ΕΛΛΑΔΑ