Χαλκιδική: Ιδιοκτήτης αλόγου το είχε δεμένο να καίγεται στον ήλιο - Δικογραφία σε βάρος του
Ανανεώθηκε:
Δικογραφία για παράβαση νόμου περί ευζωίας ζώου σχηματίστηκε σε βάρος ενός 63χρονου ιδιοκτήτη αλόγου στη Χαλκιδική.
Ειδικότερα, η καταγγελία έγινε έπειτα από καταγγελία της πρόεδρου του Φιλοζωικού Πολιτιστικού και Περιβαλλοντικού Σωματείου Πολυγύρου.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ, το Σάββατο 8 Ιουλίου, στις 3 το μεσημέρι, σε περιοχή του δήμου Πολυγύρου, ο ιδιοκτήτης είχε το άλογο δεμένο με τέτοιο τρόπο (το σκοινί ήταν κοντό), ώστε να μην μπορεί να μετακινηθεί στη σκιά.
Το σωματείο καταγγέλλει ακόμη ότι το άλογο ήταν ταλαιπωρημένο, με δεκάδες μύγες πάνω στο πρόσωπό του, ενώ ο ιδιοκτήτης πήγε να βάλει νερό στο ζώο, κατά την έλευση του περιπολικού.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Κέρκυρα: Εισαγγελική έρευνα για το θάνατο του αλόγου που ξεψύχησε στο δρόμο
ΕΛΛΑΔΑ
Κέρκυρα: Ελεύθερος με περιοριστικούς όρους ο ιδιοκτήτης του αλόγου που κατέρρευσε στο δρόμο
ΕΛΛΑΔΑ
Μπλόκο της ΑΑΔΕ σε πλοίο στο λιμάνι του Βόλου με 12.300 λίτρα λαθραίων καυσίμων
15:19
ΕΛΛΑΔΑ
Εργαζόμενη ξενοδοχείου στη Λευκάδα εντοπίστηκε νεκρή δίπλα σε πισίνα
15:14
ΕΛΛΑΔΑ
Χανιά: Προφυλακιστέος ο 43χρονος που σκότωσε την 45χρονη - «Κάθαρμα» φώναζαν έξω από τα δικαστήρια
15:11
ΚΟΣΜΟΣ
Φιλιππίνες: Σεισμός 6,4 βαθμών στο νησί Μιντανάο
15:10
ΚΟΣΜΟΣ