Άγρια συμπλοκή ανηλίκων στον Άγιο Δημήτριο – Δυο παιδιά στο νοσοκομείο
Άγρια συμπλοκή μεταξύ περίπου 20 ανηλίκων σημειώθηκε το βράδυ της Δευτέρας (17/7) έξω από εμπορικό κέντρο στον Άγιο Δημήτριο.
Χωρίς ακόμη να έχουν γίνει γνωστά τα αίτια, οι ανήλικοι συνεπλάκησαν με αποτέλεσμα δύο παιδιά ηλικίας 16 και 17 ετών να μεταφερθούν τραυματισμένα στο νοσοκομείο ενώ μια κοπέλα, επίσης ανήλικη, κατήγγειλε ότι την ώρα της συμπλοκής της άρπαξαν το κινητό τηλέφωνο.
Επικράτησε πανικός και είναι η δεύτερη φορά που στο συγκεκριμένο σημείο γίνεται συμπλοκή μεταξύ ανηλίκων.
Οι αστυνομικοί παίρνουν καταθέσεις από τα θύματα και συλλέγουν υλικό από κάμερες ασφαλείας για να εντοπίσουν τα άτομα που έλαβαν μέρος στη συμπλοκή.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Νίκαια: Ανήλικοι έπεσαν θύματα ληστείας - Στο νοσοκομείο 16χρονος
ΕΛΛΑΔΑ
Άγιος Δημήτριος: Συνελήφθησαν έξι ανήλικοι για συμπλοκή
ΕΛΛΑΔΑ
Γλυφάδα: Συνελήφθη 17χρονος που επιτέθηκε και τραυμάτισε 15χρονο
CULTURE
Ανακάλυψη-ορόσημο στη Γερμανία: Τάφος Κέλτη «πρίγκιπα» 2.400 ετών με άρμα, χρυσά κοσμήματα και όπλα
19:11
ΕΛΛΑΔΑ
Μαίνεται η φωτιά στη Θεσσαλονίκη: Εικόνες δείχνουν την έκταση της πυρκαγιάς
18:59
ΕΛΛΑΔΑ
Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των οχημάτων στα Σπάτα
18:56
ΚΟΣΜΟΣ
Το Ιράν διαψεύδει τον Βανς: «Δεν συζητήσαμε για τα πυρηνικά, δεν αναλάβαμε νέες δεσμεύσεις»
18:48
ΕΛΛΑΔΑ