Πάτρα: Κατέληξε ο 22χρονος που νοσηλευόταν μετά την κατάρρευση της γέφυρας
Κατέληξε το Σάββατο (29/7) ο 22χρονος που νοσηλευόταν διασωληνωμένος, λόγω του τραυματισμού που υπέστη από την κατάρρευση της Περιμετρικής γέφυρας στα Μποζαϊτικα.
Ο 22χρονος νοσηλευτόταν στη ΜΕΘ του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου της Πάτρας και υπέκυψε στα τραύματά του το μεσημέρι, σύμφωνα με το tempo24.
Ο θάνατος του άτυχου άνδρα ανεβάζει τα θύματα του περιστατικού σε δύο, καθώς από την πτώση της γέφυρας σκοτώθηκε και ένας 44χρονος Ρομά.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Πάτρα: Βίντεο που τραβήχτηκε λίγο πριν την κατάρρευση της γέφυρας
ΕΛΛΑΔΑ
Πάτρα: Ελεύθεροι με περιοριστικούς όρους δύο κατηγορούμενοι για την κατάρρευση της γέφυρας
ΚΟΣΜΟΣ
Ικανοποίηση από την Ιταλία για την συμφωνία Ισραήλ - Λιβάνου
22:32
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Σκέρτσος: «Πώς κωδικοποιείς και επικοινωνείς το κυβερνητικό έργο 7 χρόνων;»
22:29
ΚΟΣΜΟΣ
Χεζμπολάχ: Η συμφωνία της κυβέρνησης με το Ισραήλ μπορεί να οδηγήσει σε εμφύλιο πόλεμο
22:21
ΚΟΣΜΟΣ
Παρά την αναστολή εκκένωσης στον Περσικό Κόλπο, 115 πλοία πέρασαν τα Στενά του Ορμούζ
22:17
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ