Φωτιά στην Αλεξανδρούπολη: «Δεν έχει μείνει τίποτα - Κόποι μιας ζωής έγιναν στάχτη» λέει αγρότης
Ανανεώθηκε:
«Κόποι μιας ζωής, δικοί μου, του πατέρα μου, καταστράφηκαν, έγιναν στάχτη. Όλα πάλι από την αρχή», λέει με δάκρυα στα μάτια ένας αγρότης που βρέθηκε στην επιχείρησή του στο Αετοχώρι, μία ημέρα μετά το πέρασμα της πύρινης λαίλαπας από την περιοχή.
«Δεν έχει μείνει τίποτα. Μηχανήματα κατεστραμμένα, το φορτηγό καμένο. Ήταν γεμάτο κυψέλες και υλικό, οι αποθήκες γεμάτες. Δεν έχει μείνει τίποτα. Πήρε φωτιά η σκεπή και δεν έμεινε τίποτα» είπε ο ίδιος στην ΕΡΤ.
«Ακόμα και τα ρούχα που είχαμε εδώ δεν υπάρχουν, κόποι μιας ζωής και των γονιών μου, του πατέρα μου... Δεν έχει μείνει τίποτα δυστυχώς».
«Από εδώ και μετά θα μαζέψουμε τα κομμάτια κι ό,τι μπορέσουμε θα κάνουμε» πρόσθεσε ο ίδιος.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά στην Αλεξανδρούπολη: Εκκενώνονται Μοναστηράκι και Δορίσκος
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά στην Αλεξανδρούπολη: Νέο μήνυμα από το 112 - Εκκενώνονται επτά οικισμοί
ΧΡΗΜΑ
Σε δύο δόσεις το επίδομα παιδιού: Ιούνιο και Αύγουστο οι πληρωμές μέχρι 900 ευρώ
00:30
ΕΛΛΑΔΑ
Νεκρή εντοπίστηκε 41χρονη στο δωμάτιο που διέμενε στα Χανιά
23:58
ΕΛΛΑΔΑ
Ιστιοφόρο βυθίστηκε στα ανοιχτά της Νισύρου - Καρέ καρέ η διάσωση των δύο επιβατών
23:55
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Ανδρουλάκης: «Οι πολίτες θέλουν την αλλαγή και το ΠΑΣΟΚ μπορεί να τη φέρει»
23:50
ΚΟΣΜΟΣ