Μητσοτάκης: Παρέθεσε γεύμα προς τιμήν του Ρόμπερτ Μενέντεζ
Ανανεώθηκε:
Γεύμα στον Πρόεδρο της Επιτροπής Εξωτερικών Σχέσεων της Γερουσίας των ΗΠΑ Ρόμπερτ Μενέντεζ, που βρίσκεται στην Αθήνα, παρέθεσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
Στο γεύμα, στο οποίο παρακάθησαν επίσης η Υφυπουργός Εξωτερικών Αλεξάνδρα Παπαδοπούλου και ο Πρεσβευτής των ΗΠΑ στην Ελλάδα Τζόρτζ Τσούνης, συζητήθηκαν οι ελληνοαμερικανικές σχέσεις και οι εξελίξεις στην ευρύτερη περιοχή
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Στην Πολιτική Προστασία ο Κυριάκος Μητσοτάκης για να ενημερωθεί για τις πυρκαγιές
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μαξίμου: Ο δρόμος της ενότητας περνά από την Αθήνα - Το παρασκήνιο της επίσκεψης Ζελένσκι
ΚΟΣΜΟΣ
Σύγκρουση τρένων στην Πολωνία: Τουλάχιστον τρεις τραυματίες από εκτροχιασμό βαγονιών
21:08
ΚΟΣΜΟΣ
ΟΗΕ: Αναστέλλεται η απομάκρυνση πλοίων και ναυτικών από το Ορμούζ μετά την επίθεση σε πλοίο στο Ομάν
21:02
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μαρινάκης για Τσίπρα: Να απαντήσει αν θέλει να σύρει ξανά σε περιπέτειες τη χώρα
20:59
ΚΟΣΜΟΣ
Απελαύνει τον Ρουμάνο πρόξενο η Μόσχα μετά το κλείσιμο του ρωσικού προξενείου στην Κονστάντζα
20:53
CULTURE