Θεσσαλονίκη: Εξετράπη όχημα μετά από καταδίωξη των ληστών του - Διέφυγαν με τα πόδια
Απίστευτες σκηνές εκτυλίχθηκαν το απόγευμα της Παρασκευής στην Εγνατία Οδό, έξω από τη Θεσσαλονίκη, όταν αστυνομικοί καταδίωξαν όχημα που είχε κλαπεί και ανετράπη με τους ληστές του να διαφεύγουν με τα πόδια.
Σύμφωνα με πληροφορίες του thestival.gr, η αστυνομία δέχθηκε κλήση για διάρρηξη σε όχημα σταθμευμένο σε κάμπινγκ στην Ασπροβάλτα, με τον καταγγέλοντα να περιγράφει τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, στο οποίο επέβαιναν οι δράστες.
Λίγη ώρα αργότερα, και ενώ οι αστυνομικοί ερευνούσαν την ευρύτερη περιοχή, εντόπισαν το αυτοκίνητο, και στη θέα των αστυνομικών, ο οδηγός του ανέπτυξε ταχύτητα προκειμένου να διαφύγει, αγνοώντας τα σήματα των αστυνομικών να σταματήσει.
Το όχημα βγήκε στην Εγνατία οδό με τις δυνάμεις της ΕΛΑΣ να το ακολουθούν. Στα διόδια του Προφήτη, το όχημα εξετράπη της πορείας του και ακινητοποιήθηκε. Οι δύο επιβαίνοντες του αυτοκινήτου το εγκατέλειψαν και διέφυγαν με τα πόδια, με την Αστυνομία να έχει εξαπολύσει ανθρωποκυνηγητό για τον εντοπισμό τους.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ηράκλειο: Στο μικροσκόπιο των αρχών ιερέας - Βρέθηκαν στην κατοχή του χιλιάδες ευρώ και εικόνες
Πυροβολισμοί στο κέντρο της Ερέτριας - Αναζητείται ο δράστης
Κηφισός: Φωτιά σε διάζωμα στο ύψος της Φιλαδέλφειας - Στο «κόκκινο» η κίνηση
17:50
Εντός της ημέρας η ανέλκυση του πυροσβεστικού ελικοπτέρου
17:40
Ένοχος για κακoδιαχείριση διαβαθμισμένων εγγράφων δήλωσε ο πρώην σύμβουλος του Τραμπ, Tζον Μπόλτον
17:36
Κικίλιας από Σύρο: Πάνω από όλα η ασφάλεια στα λιμάνια και η εξυπηρέτηση πολιτών με σεβασμό
17:32