Θεσσαλονίκη: Παιδάκι δύο ετών έπεσε στο κενό από μπαλκόνι
Ανανεώθηκε:
Συναγερμός σήμανε στη Θεσσαλονίκη και πιο συγκεκριμένα στη Νεάπολη το πρωί του Σαββάτου (30/09), όταν ένα παιδάκι ηλικίας δύο ετών έπεσε στο κενό από μπαλκόνι πρώτου ορόφου πολυκατοικίας επί της οδού Ούλωφ Πάλμε.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ, όλα έγιναν λίγο μετά τις 10:00.
Άμεσα στο σημείο έσπευσαν κινητή μονάδα του ΕΚΑΒ και ασθενοφόρο, καθώς και δυνάμεις της Αστυνομίας.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι το παιδάκι μεταφέρθηκε στο «Ιπποκράτειο» και δεν διατρέχει σοβαρό κίνδυνο.
ΑΠΟΨΕΙΣ
Το clawback στην Υγεία: από αναγκαίο κακό σε επενδυτικό μοχλό
11:20
ΧΡΗΜΑ
ΔΥΠΑ: Ξεκινούν σήμερα (26/06) οι αιτήσεις για προσλήψεις 24 ατόμων σε βρεφονηπιακούς σταθμούς
11:20
ΕΛΛΑΔΑ
Η Ελλάδα θα στείλει αστροναύτη στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό - Πόσο θα διαρκέσει η αποστολή
11:13
ΕΛΛΑΔΑ
Καταδίωξη στη Θεσσαλονίκη - Ανέβασε ανήλικες σε κλεμμένη μηχανή και αγνόησε αστυνομικούς
11:06
ΕΛΛΑΔΑ