Δύο επιθέσεις σε βάρος ανηλίκων στο σταθμό Ειρήνη του ΗΣΑΠ - Στο νοσοκομείο 13χρονος
Δύο ληστείες και επιθέσεις σε βάρος ανηλίκων σημειώθηκαν μέσα σε διάστημα μίας μόλις ώρας το βράδυ του Σαββάτου (30/9) έξω από το σταθμό Ειρήνη του Ηλεκτρικού.
Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΛΑΣ μια ομάδα περίπου 50 ατόμων επιτέθηκαν σε δύο 16χρονους και αφού τους χτύπησαν τους έκλεψαν γυαλιά ηλίου και χρήματα.
Σε λιγότερο από μια ώρα αργότερα, περίπου στις 21:20 στο ίδιο σημείο, μια ομάδα έξι αγνώστων αποπειράθηκαν να ληστέψουν μια παρέα ανηλίκων.
Η ΕΛΑΣ σε ανακοίνωσή της αναφέρει πως ένας από τους δράστες επιτέθηκε σε ένα 13χρονο με σιδερογροθιά και τον τραυμάτισε.
Το θύμα της επίθεσης μεταφέρθηκε με σπασμένα δάκτυλα στο νοσοκομείο «Παίδων».
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Άγιος Δημήτριος: Άγριος ξυλοδαρμός ανήλικης από συμμαθήτριά της σε δημοτικό σχολείο
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Νέος ξυλοδαρμός μεταξύ ανηλίκων - 17χρονος στο νοσοκομείο
ΚΟΣΜΟΣ
Καύσωνας στην Ευρώπη: «Βράζουν» 193 εκατ. κάτοικοι - Πού η θερμοκρασία «έγραψε» ιστορικά ρεκόρ
13:15
ΕΛΛΑΔΑ
Στα χέρια των αρχών 21χρονος που έτρεχε με 210 χλμ/ώρα στην Κηφισιά
13:11
ΕΛΛΑΔΑ
Τραγωδία στα Χανιά: Ηλικιωμένος βρέθηκε νεκρός μέσα στο σπίτι του σε λίμνη αίματος
13:03
ΚΟΣΜΟΣ
Παρέμβαση Ελληνοαμερικανών βουλευτών για την πώληση αμερικανικών κινητήρων μαχητικών στην Τουρκία
12:50
ΠΟΛΙΤΙΚΗ