Αγρίνιο: Εκτός κινδύνου κοριτσάκι 6,5 ετών που κατάπιε κέρμα
Ανανεώθηκε:
Σε επιτυχή χειρουργική επέμβαση υποβλήθηκε κοριτσάκι 6,5 ετών που διέφυγε της προσοχής των γονιών του στο Αγρίνιο και κατάπιε ένα κέρμα.
Το περιστατικό σημειώθηκε την περασμένη Κυριακή. Αμέσως μόλις το αντιλήφθηκαν οι γονείς μετέφεραν το παιδί στο νοσοκομείο «Άγιος Ανδρέας».
Το παιδί στη συνέχεια διεκομίσθη στο «Καραμανδάνειο» εκεί όπου υπεβλήθη σε επέμβαση στον οισοφάγο για την αφαίρεση του κέρματος. Ευτυχώς, όλα πήγαν καλά και το παιδί νοσηλεύεται εκτός κινδύνου, σύμφωνα με την τοπική ιστοσελίδα tempo24.news
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Συναγερμός για απόπειρες αρπαγής παιδιών στην Εύβοια - Τι καταγγέλλει ο αντιδήμαρχος Μαντουδίου
ΕΛΛΑΔΑ
Ένα μωράκι παλεύει με τη λευχαιμία - Νέα έκκληση για στήριξη από τους γονείς
ΕΛΛΑΔΑ
Χαμόγελο του Παιδιού: Αίσιο τέλος για την 13χρονη που είχε εξαφανιστεί στα Πατήσια
ΕΛΛΑΔΑ
Συναγερμός για φωτιά στα Σπάτα - Επιχειρούν πέντε εναέρια μέσα
15:09
ΕΛΛΑΔΑ
Δύο συλλήψεις για παράνομο οπλισμό και άσκοπους πυροβολισμούς στο Ρέθυμνο
15:07
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Τα έργα στην Υλίκη που δίνουν νερό στην άρδευση του Κωπαϊδικού Πεδίου
14:59
ΚΟΣΜΟΣ
Βανς: Το Ιράν αποδέχθηκε την επιστροφή επιθεωρητών του Διεθνούς Οργανισμού Ατομικής Ενέργειας
14:44
ΚΟΣΜΟΣ