Καλαμάτα: Γυναίκα έπεσε από τον 4ο όροφο και σκοτώθηκε
Τραγικό θάνατο βρήκε μια 43χρονη γυναίκα, μητέρα δύο παιδιών, η οποία έπεσε από τον 4ο όροφο πολυκατοικίας που διέμενε, στην Καλαμάτα.
Σύμφωνα με μαρτυρίες που επικαλείται η τοπική ιστοσελίδα messinialive.gr, η 43χρονη μητέρα πήγε το πρωί τα δύο ανήλικα παιδιά της στο σχολείο και στη συνέχεια επέστρεψε σπίτι της.
Λίγο αργότερα έπεσε από το μπαλκόνι της και σκοτώθηκε, χωρίς μέχρι τώρα να είναι γνωστός ο λόγος.
Στο σημείο έσπευσε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, ωστόσο διαπιστώθηκε ότι ο θάνατός της ήταν ακαριαίος.
Έρευνα για το τραγικό περιστατικό διενεργεί η Αστυνομία.
ΚΟΣΜΟΣ
Στη Γερμανία η αστυνομία επιστράτευσε τις «αύρες» για να δροσίσει τον κόσμο
17:11
ΕΛΛΑΔΑ
Εκτεταμένη φωτιά σε διώροφο κτήριο στην Καλλιθέα - Επιχείρηση απεγκλωβισμού
17:00
ΚΟΣΜΟΣ
Πώς το Παρίσι αξιοποιεί την «τηλεψύξη» στον Σηκουάνα για λίγη δροσιά μέσα στον καύσωνα
16:55
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Αποχώρησε από τους Δημοκράτες η Θεοδώρα Τζάκρη - Αιχμές κατά Κασσελάκη για «αρχηγισμό»
16:45
TRAVEL