Ελεύθεροι oι κατηγορούμενοι από τον αντιφασιστικό χώρο για τα επεισόδια σε Μοναστηράκι και Βικτώρια
Ελεύθεροι αφέθηκαν μετά τις απολογίες τους στον ανακριτή οι κατηγορούμενοι από τον αντιφασιστικό χώρο που συνελήφθησαν μετά από επεισόδια στον σταθμό του ΗΣΑΠ στο Μοναστηράκι και έξω από τον σταθμό στη Βικτώρια την περασμένη Τετάρτη.
Οι κατηγορούμενοι είναι αντιμέτωποι με το κακούργημα που αφορά επικίνδυνες παρεμβάσεις σε συγκοινωνίες μέσων σταθερής τροχιάς από το οποίο θα μπορούσε να προκύψει κίνδυνος για άνθρωπο, ενώ στη δικογραφία περιλαμβάνονται και δέκα αδικήματα σε βαθμό πλημμελήματος.
Ανακριτής και εισαγγελέας έκριναν ότι σε δύο εκ των κατηγορουμένων πρέπει να επιβληθεί ο περιοριστικός όρος της υποχρεωτικής εμφάνισης μία φορά τον μήνα σε αστυνομικό τμήμα.
Για την ίδια υπόθεση θα απολογηθούν οι κατηγορούμενοι από τον χώρο των ακροδεξιών.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ένταση στην πλατεία Εξαρχείων: Κάτοικοι διαμαρτύρονται για τις εργασίες για το μετρό
Ποινική δίωξη σε βάρος των 14 συλληφθέντων για τα βίαια επεισόδια στην Αθήνα
H βίλα του Μπερλουσκόνι στην Σαρδηνία πωλείται στην βασιλική οικογένεια του Κατάρ
16:57
Φωτιά στον Ορχομενό Βοιωτίας: Ισχυρή δύναμη της Πυροσβεστικής - Σηκώθηκαν και εναέρια μέσα
16:52
Υπ. Οικονομικών ΗΠΑ: «Τα αποδεσμευμένα ιρανικά κεφάλαια θα επιστρέψουν σε αμερικανικά προϊόντα»
16:49
Ληστές «σήκωσαν» χρηματοκιβώτιο με 100.000 ευρώ και λίρες από κατοικία στη Ρόδο
16:40