Αυτοκτόνησε ασθενής στο νοσοκομείο Φιλιατών - Έπεσε από τον δεύτερο όροφο
Ανανεώθηκε:
Τέλος στη ζωή του έβαλε το πρωί του Σαββάτου (2/12) ένας 66χρονος που νοσηλευόταν στο νοσοκομείο Φιλιατών, καθώς φέρεται να αντιμετώπιζε ψυχιατρικά προβλήματα.
Όπως αναφέρει το thespro.gr, λίγο μετά τις 07:00, ο ασθενής «βούτηξε» από τον δεύτερο όροφο του νοσοκομείου σε ακάλυπτο χώρο.
Αποτέλεσμα της πτώσης ήταν ο ακαριαίος θάνατός του, ενώ η σορός του εντοπίστηκε από υπάλληλους του νοσοκομείου.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Tραγωδία στο Ηράκλειο: 60χρονος βρέθηκε απαγχονισμένος
ΧΡΗΜΑ
Δείτε τους οριστικούς πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων του κοινωνικού τουρισμού 2026-27
05:00
ΧΡΗΜΑ
Νέα 22 διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής από τη ΔΥΠΑ τον Ιούλιο
04:00
ΧΡΗΜΑ
Αλλαγές από τον Σεπτέμβριο στις διαθήκες - Ποια τα δικαιώματα των κληρονόμων
03:00
ΧΡΗΜΑ
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει
02:00
ΧΡΗΜΑ