Αυτοκτόνησε ασθενής στο νοσοκομείο Φιλιατών - Έπεσε από τον δεύτερο όροφο
Ανανεώθηκε:
Τέλος στη ζωή του έβαλε το πρωί του Σαββάτου (2/12) ένας 66χρονος που νοσηλευόταν στο νοσοκομείο Φιλιατών, καθώς φέρεται να αντιμετώπιζε ψυχιατρικά προβλήματα.
Όπως αναφέρει το thespro.gr, λίγο μετά τις 07:00, ο ασθενής «βούτηξε» από τον δεύτερο όροφο του νοσοκομείου σε ακάλυπτο χώρο.
Αποτέλεσμα της πτώσης ήταν ο ακαριαίος θάνατός του, ενώ η σορός του εντοπίστηκε από υπάλληλους του νοσοκομείου.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Tραγωδία στο Ηράκλειο: 60χρονος βρέθηκε απαγχονισμένος
ΕΛΛΑΔΑ
Χάρτης πρόβλεψης Πυρκαγιών (26/06): Υψηλός κίνδυνος σε 17 περιοχές της χώρας
06:45
ΕΛΛΑΔΑ
Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων (26 Ιουνίου)
06:30
ΧΡΗΜΑ
Posokanei: Ποια σούπερ μάρκετ συμμετέχουν - Πόσα προϊόντα περιλαμβάνει η εφαρμογή
06:00
ΧΡΗΜΑ
Δείτε τους οριστικούς πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων του κοινωνικού τουρισμού 2026-27
05:00
ΧΡΗΜΑ