Αμαλιάδα: Ζούσε επί 20 ημέρες με τη νεκρή μητέρα του
Ανανεώθηκε:
Σοκ προκαλεί η είδηση ότι ένας άνδρας ζούσε με τη νεκρή μητέρα του για περίπου 20 ημέρες, στο σπίτι τους στην Αμαλιάδα.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες του Patrisnews, η έντονη δυσοσμία που ερχόταν από το διαμέρισμα, που βρίσκεται στο κέντρο της περιοχής, κινητοποίησε τους γείτονες, οι οποίοι κάλεσαν την αστυνομία.
Μέχρι στιγμής παραμένουν άγνωστα τα αίτια του θανάτου της γυναίκας, ενώ οι συνθήκες κάτω από τις οποίες ανευρέθηκε η σορός και το γεγονός ότι βρισκόταν μέσα στο σπίτι, διερευνώνται από τις αρχές, οι οποίες, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, έχουν προχωρήσει και στην σύλληψη του γιού.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Πάτρα: Βρέθηκε ο 10χρονος που είχε εξαφανιστεί - Είναι καλά στην υγεία του
ΚΟΣΜΟΣ
Σύλληψη υπόπτου για την κλοπή του έργου του Banksy
ΚΟΣΜΟΣ
Συνεχίζονται οι συνομιλίες Ισραήλ - Λιβάνου για την εκεχειρία
07:35
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Οι επόμενες κινήσεις, οι νέες επενδύσεις και οι επερχόμενοι «εξόδοι» για το VentureFriends
07:33
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Ψάχνουν στα συντρίμμια για επιζώντες - 235 νεκροί και πάνω από 40.000 αγνοούμενοι
07:22
ΕΛΛΑΔΑ
«Η λειψυδρία δεν αφορά μόνο το καλοκαίρι»: Τι λένε ειδικοί και τι ζητούν δήμαρχοι των νησιών
07:20
ΠΟΛΙΤΙΚΗ