Επέστρεψε κι αποθεώθηκε η εθνική υδατοσφαίρισης γυναικών
Επέστρεψε το απόγευμα της Κυριακής στην Αθήνα από το Αϊντχόφεν η αποστολή της εθνικής υδατοσφαίρισης γυναικών, έχοντας στις αποσκευές της το χάλκινο μετάλλιο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, αλλά κυρίως την πρόκριση στο Παρίσι και την επιστροφή σε Ολυμπιακούς Αγώνες μετά από 16 χρόνια.
Οπως είπε και η Ελενα Ξενάκη, «καταφέραμε και μιλάμε λιγότερο για το μετάλλιο, που από μόνο του συνιστά μία επιτυχία».
Την αποστολή υποδέχθηκαν στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» ο αναπληρωτής υπουργός Αθλητισμού, Γιάννης Βρούτσης, ο γενικός γραμματέας Αθλητισμού, Γιώργος Μαυρωτάς, ο έφορος κολύβησης και εκπρόσωπος της ΚΟΕ στην ΕΟΕ, Νίκος Ξυλούρης, και τα μέλη του Δ.Σ., Ηλίας Ξιάρχος και Τζώνη Καλημέρης.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΣΠΟΡ
Ελλάδα - Ιταλία 7-6: Χάλκινο για την εθνική πόλο γυναικών και πρόκριση στους Ολυμπιακούς αγώνες
ΕΛΛΑΔΑ
Κίνηση: Στο «κόκκινο» Κηφισός και Αττική Οδός – Πού αλλού υπάρχουν προβλήματα
08:41
ΕΛΛΑΔΑ
Συμπλοκή στην Καλλιθέα: Ομολόγησε ο ανήλικος δράστης της δολοφονίας του 17χρονου - Οπαδικά κίνητρα
08:34
ΚΟΣΜΟΣ
Η «απογοήτευση» Τραμπ για το ΝΑΤΟ και η... κολακεία Ρούτε για να αμβλύνει τις εντάσεις
08:33
ΕΛΛΑΔΑ
Κλείδωσε την πρώην σύζυγό του στο σπίτι και απειλούσε να την κάψει στη Λάρισα
08:24
ΚΟΣΜΟΣ