Βόλος: Οι αγρότες κλείνουν συμβολικά την Εθνική στο ύψος του Αλμυρού και Στεφανοβίκειου
Ανανεώθηκε:
Σε συμβολικό αποκλεισμό του αυτοκινητόδρομου Αθήνας-Θεσσαλονίκης, προχωρούν για λίγη ώρα στις 3 μετά το μεσημέρι οι αγρότες της περιφέρειας Αλμυρού Βόλου.
Ήδη έχουν παρατεταγμένα τα τρακτέρ και τα γεωργικά μηχανήματα σε τμήμα του δρόμου που είναι κλειστό για την κυκλοφορία, επειδή γίνονται εργασίες επί της ΠΑΘΕ.
Παράλληλα, στις 5 το απόγευμα, αγρότες από τα χωριά του Δήμου Ρήγα Φεραίου, αποφάσισαν να προχωρήσουν σε συμβολικό αποκλεισμό της Παλαιάς Εθνικής Οδού Βόλου-Λάρισας, στο ύψος του Στεφανοβικείου, απειλώντας ότι τις επόμενες ημέρες θα προβούν σε κλιμάκωση των κινητοποιήσεών τους, αν δεν ικανοποιηθούν τα αιτήματά τους.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Ανάβουν τις μηχανές οι αγρότες: Μπλόκα σε εθνικές και επαρχιακές οδούς -Ετοιμάζουν κάθοδο στην Αθήνα
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Νέος μηχανισμός ενίσχυσης για περιοχές και αγρότες που επλήγησαν από φυσικές καταστροφές
ΕΛΛΑΔΑ
Σε κόντρα κυβέρνηση και αγρότες: Ραντεβού με τρακτέρ στην Αθήνα - Ανοιχτούς δρόμους θέλει το Μαξίμου
ΚΟΣΜΟΣ
Καύσωνας στην Ευρώπη: «Βράζουν» 193 εκατ. κάτοικοι - Πού η θερμοκρασία «έγραψε» ιστορικά ρεκόρ
13:15
ΕΛΛΑΔΑ
Στα χέρια των αρχών 21χρονος που έτρεχε με 210 χλμ/ώρα στην Κηφισιά
13:11
ΕΛΛΑΔΑ
Τραγωδία στα Χανιά: Ηλικιωμένος βρέθηκε νεκρός μέσα στο σπίτι του σε λίμνη αίματος
13:03
ΚΟΣΜΟΣ
Παρέμβαση Ελληνοαμερικανών βουλευτών για την πώληση αμερικανικών κινητήρων μαχητικών στην Τουρκία
12:50
ΠΟΛΙΤΙΚΗ