Αγρότες απέκλεισαν ξανά το τελωνείο των Ευζώνων για τα φορτηγά
Σε νέο αποκλεισμό στο τελωνείο των Ευζώνων προχώρησαν το βράδυ της Κυριακής (2/2) οι αγρότες. Από τις 19.00 μέχρι και τις 22.00 απέκλεισαν το τελωνείο μόνο για τα φορτηγά οχήματα.
Sύμφωνα με ρεπορταζ του thestival.gr, λένε πως δεν θέλουν να ταλαιπωρήσουν τους οδηγούς, παρά μόνο να χτυπήσουν, τις παράνομες ελληνοποιήσεις και τα αμφιβόλου ποιότητας προϊόντα που, όπως τονίζουν καταφτάνουν στη χώρα μας.

Οι αγρότες προετοιμάζονται για το μεγάλο συλλαλητήριο αύριο Δευτέρα (25/2), κατά τη διάρκεια της Συνόδου των Υπουργών Γεωργίας στις Βρυξέλλες. Στόχος τους είναι να στείλουν ένα ηχηρό μήνυμα σε όλη την Ευρώπη.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΥΠΕΞ: Εκφράζουμε την αλληλεγγύη μας στο λαό της Βενεζουέλας - Θερμά συλλυπητήρια για τα θύματα
17:40
ΧΡΗΜΑ
Στα 5,33 ευρώ το κιλό η «επικήρυξη» του λαγοκέφαλου - Τα μέτρα στήριξης στους ψαράδες
17:31
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ: Περισσότερα από 24 εκατομμύρια ευρώ σε κέρδη μοίρασε την προηγούμενη εβδομάδα
17:18
ΕΛΛΑΔΑ
Καλύτερη η εικόνα της φωτιάς σε αποθήκη στο Ηράκλειο - Στη «μάχη» σχεδόν 100 πυροσβέστες
17:09
ΚΟΣΜΟΣ