Κυψέλη: Εξουδετερώθηκε οβίδα του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου - Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία
Στιγμιότυπο από την εξουδετέρωση της οβίδας στην Κυψέλη.
EurokinissiΠριν από λίγη ώρα, εξουδετερώθηκε βόμβα του Β’ ΠαγκοσμίουΠολέμου, από πυροτεχνουργούς του Στρατού στην Κυψέλη.
Από πολύ νωρίς την εντόπισαν οι εργαζόμενοι στο εργοτάξιο όπου πραγματοπιούνται έργα για το μετρό. Είχε ενημερωθεί η αστυνομία, έφτασε στο σημείο και έκλεισε τους δρόμους γύρω από την πλατεία, ενώ πριν από λίγο δόθηκαν ξανά στην πληροφορία.
Υπενθυμίζεται ότι πολλές βόμβες είχαν βρεθεί κατά τη διάρκεια πραγματοποίησης του μετρό στο Ελληνικό.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι στα 70 χρόνια λειτουργίας των ΤΕΕΜ έχουν εξουδετερωθεί πάνω από 1.300.000 εκρηκτικοί μηχανισμοί, ενώ για την φετινή χρονιά σε όλη την Ελλάδα ο αριθμός ανέρχεται στους 155.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Κυψέλη: Εντοπίστηκε βλήμα κατά τη διάρκεια εργασιών
ΕΛΛΑΔΑ
Ένας θαμώνας εγκαυματίας από τη φωτιά στο ξενοδοχείο στην Ομόνοια
12:44
ΕΛΛΑΔΑ
Χειροπέδες σε Βρετανό στα Ιωάννινα: Καταζητούνταν με Ευρωπαϊκό Ένταλμα για ξέπλυμα χρήματος
12:31
ΕΛΛΑΔΑ
Ηράκλειο: Τη γνησιότητα της υπογραφής της 43χρονης στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου εξετάζουν οι Αρχές
12:16
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια - Αναφορές για εγκλωβισμένους στα μπαλκόνια
12:08
CULTURE