Θεσσαλονίκη: Διάρρηξη σε κατάστημα - Ο δράστης πανικόβλητος άφησε πίσω τα «εργαλεία» του
Διάρρηξη στην περιοχή του Ευόσμου στη Θεσσαλονίκη σημειώθηκε σε κατάστημα ρούχων τα ξημερώματα της Παρασκευής (12/4).
Ο δράστης έσπασε τη τζαμαρία του καταστήματος από την πλαϊνή μεριά και μπήκε μέσα και προσπάθησε να πάρει χρήματα το ταμείο.
Την ίδια ώρα, όπως αναφέρει η ΕΡΤ χτύπησε ο συναγερμός και ειδοποιήθηκε ο ιδιοκτήτης του καταστήματος στο κινητό του τηλέφωνο, και έφτασε και η Αστυνομία και ξεκίνησε τις έρευνες για τον εντοπισμό του.
Ο διαρρήκτης έγινε αντιληπτός από έναν ιδιοκτήτη φούρνου που βρίσκεται απέναντι από το κατάστημα και προσπάθησε να τον πιάσει όμως αυτός κατάφερε να διαφύγει αλλά από τον πανικό του άφησε πίσω του τα διαρρηκτικά του εργαλεία.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Κατερίνη: Στα χέρια των αρχών ο διαρρήκτης με το ποδήλατο - Πάνω από 20.000 ευρώ η λεία του
ΚΟΣΜΟΣ
Ρούμπιο: «Το Ιράν πρέπει να τηρήσει τις δεσμεύσεις του, αλλιώς ο Τραμπ έχει επιλογές»
19:36
ΕΛΛΑΔΑ
Κερατέα: «Έβαλα φωτιά για να μην ξεσπάσω στα παιδιά» - Η ομολογία της 43χρονης για τους εμπρησμούς
19:28
ΚΟΣΜΟΣ
CNN Türk: Κατ' ιδίαν συνάντηση Τραμπ - Ερντογάν στη σύνοδο του ΝΑΤΟ στην Άγκυρα
19:19
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μαργαρίτης Σχοινάς: «Δεν είχα καμία επικοινωνία με τις βελγικές αρχές για την υπόθεση Αβραμόπουλου»
19:17
ΚΟΣΜΟΣ